Dag 8, 24 juli 2017 - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Johan Berg - WaarBenJij.nu Dag 8, 24 juli 2017 - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Johan Berg - WaarBenJij.nu

Dag 8, 24 juli 2017

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

25 Juli 2017 | Nederland, Kampen

Dag 8
Maandag 24 juli 2017

We zijn warempel pas 06.30 uur wakker, bijna het gevoel dat we ons hebben verslapen.
Na het ontbijt breken we op en gaan we op weg naar Torrey, de plaats van onze nieuwe campground.
We rijden eerst een stuk over de Interstate 70 (snelweg zeg maar) na een 90 kilometer gaan we de Hihgway 24 op richting Hanksville. Deze plek is echt weer zo een Amerikaans dorp. Hopelijk kan ik nog een foto plaatsen, maar de wifi is hier bar slecht, zo hebben we het nog niet gehad!

In Hanksville treffen we een ruime Shell (we sponseren de Nederlandse company vanuit hier)Johan besluit maar even vol te gooien, altijd goed om de tank op tijd vol te hebben.
Daarna weer op weg richting National Park Capitol Reef. We willen onderweg nog een trial lopen door het park. We hebben gelezen dat de “Hickman Bridge Trail” een mooie is. Ook niet zo ver, maar krap 3 kilometer heen en terug. We komen aan, shit parkeerplaats vol, althans geen plek waar onze camper past.
We rijden door om naar de volgende wandeling te gaan. Hiervoor moeten we verder het park in, maar hier wordt het wel krap om te rijden, Johan neemt de eerste mogelijkheid om te keren, dit gaat hem niet worden. We besluiten terug te gaan naar “Hickman” om het nogmaals te proberen. Nu hebben we geluk, er is een plek, krap, maar de auto voor ons, een chinees, snapt wat we willen en gaat een paar meter vooruit. Dat helpt, we staan!

We beginnen de wandeling, weer heel anders dan gisteren, maar wat ontzettend mooi!
Minder druk ook en heel stil, we genieten en zijn blij dat we het toch nog een keer geprobeerd hebben.
Aan het eind van de route is de “Hickman Bridge” een natuurlijke boog een zogenaamde hanging bridge.
De moeite waard!
We rusten even, banaantje erin, water tanken en dan gaan we terug.

Bij de camper gekomen zien we dat we goed kunnen wegrijden als Johan eerst een paar meter achteruit rijdt. Vinnie geeft aanwijzingen, het gaat prima, we zijn weer op weg.
We komen langs een stoppunt en besluiten eerst te lunchen. Het is goed half een en we hebben trek.
Toch handig dat je alles bij je hebt, stoppen en aanschuiven, heerlijk.
Generator aan, airco aan en dan is het goed te doen, het is wel weer warm namelijk en van dat lopen stijgt je eigen temperatuur ook. Zelfs Lisanne heeft het zweet op het voorhoofd, dat wil wat zeggen!

Na het eten gaan we door naar de campground. 1000 lakes RV Park. Een heel mooie campground, met echt een mooie plek! We kijken uit op de rode rotsbergen hebben een eigen stukje gras en een boom. Dat is lekker hoor!
Alleen is de wifi 3 keer niks! Of ik dit verslag er vandaag op krijg is maar zeer de vraag….

We kunnen hier uit eten, daar hebben we zin aan. Direct bij aankomst heeft Johan gereserveerd. We moeten direct de hoofdmaaltijd kiezen. We nemen 2 keer spare ribs en 2 keer Hand Cut Rib Eye Steak. We krijgen er volgens de dame drinken bij, ook nog hamburger, hotdogs and grilled cheese, dessert, Dutch oven patatoes Fireside beans Cowboy Corn on Cob, We zijn heel benieuwd!
We worden om 18.00 uur verwacht onder een houten afdak, daar is de grill. Volgens de dame hier krijgen we “ The best meat you ever eat”

Jet gaat even de was doen, we hebben al een hele berg, de wasserij ziet er hier heel goed uit. Jet loopt met Vincent naar washok 1, daar is een amerikaanse vrouw haar net voor. Bezet!
Nu via de camper, even kijken op de plattegrond, en naar een ander washok. Staat diezelfde vrouw ook hier net de wasmachine te vullen! Jet vraagt of ze een maand was heeft gespaard of zo! Wat een giller!
De vrouw geeft aan dat er nog een ander washok is, daar zal zij niks ingooien beloofd ze. Jet dus naar de 3de en ja, daar kan ze eindelijk wassen. Ook de douches zien er perfect uit, Johan gaat even douchen en ziet de vrouw (die van de was) met haar man aankomen in een dikke Pick-up, ze halen de was op, ze gaan met de auto alle washokken langs!
Blijft apart volk.
Een plaats of 3 na die van ons staat een amerikaan met een dikke camperbus, pick-up erbij en op de Pick-up staat nog een buggy (4 persoonsopen crossbakje!) niet normaal wat die gasten meeslepen.
Probeer nog wel een fot te schieten…

Naast dit park zit een RV Service, (camperservice bedrijf) Johan heeft gebeld om wat reparaties te laten uitvoeren. De man heeft vandaag echt geen tijd meer zegt hij, Johan geeft aan dat we morgenochtend weer vertrekken. Echt niet? Nee, wel wil hij ons morgen er tussen drukken
Hij heeft nog afspraken op ons park voor reparaties, hij probeert 09.30 uur bij ons te zijn. Of eerder als het lukt. Prima, dat moet dan maar, Johan wil graag de radio gefikst, dat is wel lekker tijdens het rijden. Ook de wateraansluiting lekt, ook die moet gemaakt.
We wachten het morgen maar af. We gaan morgen naar Bryce, maar besluiten er maar een rustdag van te maken. Eerst de camper klaar, dan gaan we daarna wel op pad, mocht het laat worden, rijden we direct door naar de campground.
Daar zijn we 2 nachten, dus tijd genoeg om de omgeving te verkennen.

Nou , dit is het even voor nu. Het is hier bijna half vijf, we gaan wat drinken en daarna gaan we het eten wel beleven. Daarover morgen meer.

Greetings with love!
De Vandenbergjes