Dag 32, donderdag 17 augustus 2017 - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Johan Berg - WaarBenJij.nu Dag 32, donderdag 17 augustus 2017 - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Johan Berg - WaarBenJij.nu

Dag 32, donderdag 17 augustus 2017

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

18 Augustus 2017 | Nederland, Kampen

Dag 32
Donderdag 17 augustus 2017

Beste lezers, vandaag heeft uw verslaggever een zogeheten “Writhersblock” na gisteren een topdag te hebben gehad, hebben we het vandaag heerlijk rustig aan gedaan.
We hebben absoluut weer genoten vandaag, van de zon, de zee, het strand, het zwembad, het goede eten en drinken.
Kortom, een gewone, maar ook ongewone heerlijke dag!
Voor verslag in ieder geval niet veel nieuws.

We zijn ook zonder camera’s de deur uitgegaan de zee, strand en zwembad zijn al vastgelegd.
Zojuist hebben we nog gegeten in het a la carte Steak restaurant. Wij 3en een heerlijk biefstukje. Vincent weer kip, als hij daar nog meer van eet, zijn we bang dat hij gaat kakelen en eieren gaat leggen.
Na het eten maak ik even dit korte verslag, daarna gaan we naar de bar. Het thema vanavond is “Circus” we gaan het zien.

Morgen onze laatste volle dag hier. We gaan morgen een soortgelijke dag hebben als vandaag, maar met de wetenschap dat het onze laatste dag zal zijn hier in het mooie Mexico.
Morgen dus nog een laatste verslag van de laatste dag hier.

Voor nu, groeten en liefs,
De vandenbergjes