Dag 33, vrijdag 18 augustus 2017 - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Johan Berg - WaarBenJij.nu Dag 33, vrijdag 18 augustus 2017 - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Johan Berg - WaarBenJij.nu

Dag 33, vrijdag 18 augustus 2017

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

19 Augustus 2017 | Nederland, Kampen

Dag 33
Vrijdag 18 augustus 2017

Vandaag de laatste dag in Mexico. We gaan er nog even flink van genieten. Het weer is, zoals altijd, weer super. We liggen lekker onder ons rieten afdakje en nemen het er de hele dag flink van. We zwemmen nog heerlijk in de Caribbian Sea, wat zo fijn is, dat de bodem alleen uit fijn zand bestaat. Totaal geen stenen, rotsen of scherpe voorwerpen, alleen fijn, heel fijn zand.
Dat is echt lekker en heerlijk zorgeloos. Onze gids zei het nog van de week toen Jet van die watersandalen aandeed, we don’t need them here, this is the Caribbian!
En zo is het!
We hebben onze laatste lunch ook uitgebreid genoten en de hele middag ook luierend, lezend en afwisselend in het zwembad en de zee doorgebracht.
Nu zijn we net gedouched en zit ik te wachten tot iedereen klaar is om te gaan eten. Ons laatste diner hier. Eigenlijk maar goed ook, we worden anders kogelrond van al dat eten, het is zonder uitzondering allemaal van uitstekende kwaliteit, enorme hoeveelheden, dus ook heel verleidelijk om alles te proberen.
Dat hebben we dan ook veel gedaan.
Vanavond nog even de bar in en dan echt gereed maken. Onze bedoeling is om er morgen goed 06.00 uur uit te gaan, dan ontbijten, terug naar de kamer om de spullen te halen. Dat valt wel mee want de koffers worden gehaald door een “Bellboy” die met een golfkarretje komt, wellicht een grote zodat wij ook meekunnen naar de lobby.
Wel luxe, maar slepen in de hitte, al is het ’s morgens vroeg, doet je gelijk zweten. Dat wil je niet als je nog vele uren moet vliegen.
Om 07.30 uur worden we opgehaald, Johan heeft weer geboekt bij USA Travels, dezelfde als op de heenweg. Goed bevallen, dus dat doen we weer.

We vliegen om 11.05 uur, plaatselijke tijd Cancun, naar New York (Newark) (EWR), waar we 16.00 uur, ook weer plaatselijke tijd, aankomen.
Een uur tijdverschil met Mexico, dan nog 6 uur verschil met Nederland, we lopen dus langzaam in.
Vanaf New York vliegen we om 18.00 uur met United Airlines naar Amsterdam waar we na 7 uur en 35 minuten om 7.35 uur hopen te landen op Schiphol.
@Peter, haal jij ons nog steeds op van het station? We laten het je weten als we in de trein zitten, dan weten we de aankomsttijd. Dank!

Nu we aan het eind van de vakantie zitten, lijkt het snel gegaan, maar als we terugdenken aan onze eerste aankomst in Denver, dat lijkt een eeuwigheid geleden!
Er zitten ook zoveel mooie ervaringen en herinneringen tussen, dat is bijna niet te bevatten. We zijn enorm blij dat we dit met ons vieren hebben mogen beleven. We hebben veel nieuwe dingen mogen zien, bijzondere natuurverschijnselen, hele fraaie natuurparken, de grootse gekte in Las Vegas, deel Route 66, Lake Powel, Mexico met de Maya cultuur, snorkelen op het rif, zwemmen in de grotten diep onder de grond en de luxe van ons Ultra All Inclusive hotel.
Dan vergeet ik nog meer dan de helft, we hebben dus heel veel indrukken gehad, plezier gehad samen en ervaringen opgedaan voor het leven!

Hopelijk hebben jullie een beetje kunnen meegenieten door de verslagen. Voor ons een mooi naslagwerk. We hopen jullie snel weer te zien en te spreken.

Voor nu bedankt voor het lezen, de reacties en tot snel.
Liefs,
De Vandenbergjes

• 19 Augustus 2017 - 09:55

Buur:

Hallo Buur,

Jazeker, buur haalt jullie op. Geef maar aan hoe laat de taxi moet voorrijden.

Buur