Dag 27, zaterdag 12 augustus 2017 - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Johan Berg - WaarBenJij.nu Dag 27, zaterdag 12 augustus 2017 - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Johan Berg - WaarBenJij.nu

Dag 27, zaterdag 12 augustus 2017

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

13 Augustus 2017 | Nederland, Kampen

Dag 27
Zaterdag 12 augustus 2017
Na een heerlijke nacht slapen waren we om 07.30 uur wakker. Vandaag ons eerste ontbijt in Mexico, we zijn benieuwd.
We kiezen voor het continentale ontbijt buffet in een van de restaurants. Tjonge, jonge, wat een enorme keuze weer hier! Verwennerij van de bovenste plank. Alles wat je maar kunt bedenken als ontbijt, is hier te krijgen.
We eten eigenlijk weer teveel, maar genieten er zeker van!
Als we terug zijn op de kamer, gaan we eerst even skypen met ma Van den Berg, daarna nog even met Pa en Ma Woltinge. Gelukkig gaat dat allemaal goed, we zijn weer bij met het thuisfront.

Dan gaan we naar het strand, we hebben heerlijke ligbedden in de schaduw van een rieten afdak. Parelwit strand en een lekkere warme zee.
We genieten van strand en zee, lezen wat en dan is het weer tijd voor de lunch. Ook nu weer enorm uitgebreid, we zijn bang dat we kogelrond terugkomen.
Na de lunch weer strand en eind van de middag lekker in het zwembad afbouwen.
Vanavond hebben we besproken in het a la carte restaurant Hyacinta, Mexicaanse specialiteiten. Dat moesten we wel even proberen. We eten echte taco gerechten ook nu is de bediening weer uitstekend. Het eten is voortreffelijk we genieten ons echt suf hier.
Johan krijgt als afsluiter nog een echte Tequila, met zout en lemon. Als het aan de ober ligt, neemt hij er nog een paar. Come on, its hapy hour! Ja, ja en straks op de knieën naar huis zeker….
Na het eten even naar het strand in het donker, dan naar het theater. Daar is een illusionist vanavond. We genieten van de show, ook hier krijgen we iedere keer drinken en Johan een cubaanse sigaar. Dat moest echt even, Vincent leek het stoer als papa dat even deed. Gedaan, maar echt lekker was het ook niet te noemen. Wel grappig!

Nu net weer terug, want Vinnie klaagde over de muggen. Hij is gewoon moe van het zwemmen en al dat eten en drinken en ijs wat hij naar binnen gooit.
Snel nog even verslag maken, maar eigenlijk al zin om naar bed te gaan………..

Morgen weer nieuwe zorgen………….op de rug? Of op de buik?
Jullie begrijpen het al, een goed leven hier.

Tot morgen en liefs,
De Vandenbergjes