Dag 16, dinssag 1 augustus 2017 - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Johan Berg - WaarBenJij.nu Dag 16, dinssag 1 augustus 2017 - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Johan Berg - WaarBenJij.nu

Dag 16, dinssag 1 augustus 2017

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

02 Augustus 2017 | Nederland, Kampen

Dag 16
Dinsdag 1 augustus 2017

Vanochtend heel vroeg hoorde Johan wat gescharrel bij de camper. Hij stootte Jet aan, van kijk eens even. We lagen nog in bed, Jet deed het raamscherm omhoog en ziet 2 Elken (herten) voor het raam staan.
We staan dus echt in het natuurpark!

We gaan er weer op tijd uit en na het ontbijt maken we ons klaar om op pad te gaan. Om 08.15 uur lopen we de camping af. De bus komt er net aan en we moeten een klein stukje hardlopen, maar kunnen dus zonder wachten de bus in.
Vandaag gaan we meerdere uitkijkpunten af met de bus en een paar doen we te voet. De eerste stop is een mooie uitkijk op de Grand Canyon. Indrukwekkend diep en enorm groot, zover je kunt kijken is het Canyon.
We zien ook de helikopter vliegen waarmee je rondvluchten in de Canyon kunt maken.
We doen zo meerdere stops, het mooi, maar zeker niet het mooiste wat we hebben gezien. Dat blijft Bryce Canyon, ook de andere Canyons bieden meer diversiteit dan de Grand Canyon.
We zijn begin van de middag weer terug, stappen uit bij de Market Place, een halte voor onze campground. Dit is de enige plek hier waar wifi is. De kinderen en Jet halen de berichten binnen. Er zit een kleine 40 man, niemand praat, iedereen zit op zijn mobiel in zijn eigen wereld. Johan is hier het enige fossiel zonder telefoon, die heeft hij nu al meer dan 2 weken uit staan. Toch gek als je de enige bent die niet op de telefoon zit en de rest allemaal wel. Dan kijk je en zie je dat niemand meer oog heeft voor de omgeving…..

We gaan terug naar de campground. Er is hier verder niets, geen wifi, geen zwembad, dus lekker luieren, lezen en een spelletje doen.
Morgen vertrekken we naar Page, daar is veel meer te doen, we staan dan aan Lake Powel. Daar kijken we nu wel naar uit.
Hopelijk ook goede wifi, dan plaats ik de verslagen, we lopen nu wel erg achter.

Groeten en liefs,
De Vandenbergjes

• 03 Augustus 2017 - 09:16

O-ma Vdberg:

Gisteravond, na tip uit Schut nog laat je verslagen gelezen. Fijn, dat het zo bijzonder goed gaat met jullie. Ik leef en "reis " met julllie mee hoor. Heel veel liefs en XXXX